ik heb vlechten
en het zijn bruin
ze hadden geen blond
maar het is een grote last
dus zal niet lang duren of ik ze weer uit doe
heb heel de dag hoofdpijn ervan gehad
Kan da nie aan zoveel haar
Vanaf 22 februari tot 23 mei kan je hier foto's en verhalen bekijken en zelf berichtjes achterlaten!
6 opmerkingen:
Brunette man, 't staat u nog ook ;-) Wat ben ik jaloers op die vlechtjes en die mooie lange haren. Tegen ge terug naar België vertrekt moet ge er maar nieuwe laten zetten, da we toch efkes kunnen meegenieten van die weelderige bos! hihi. x Keep on doing the good work!
OH DEAR!
legally brunette... :) BRO
Tiara: je hebt mooie vlechten in uw haar.
Ian: dag charlot
Aron: hoe ist daar
Ik vind uw natuurlijke haar toch beter :-) maar het is wel grappig.
X Manon
ps) In de week nog langs Wauwerken gereden ;-) Nu weet ik u wonen!
charlotte moet zeggen van jane is mooi uw haar meer foto's sturen als
kan groetjes van van pa en bende;;;;;;;;;;;;;;;
MIS JEXXX XXX ZEB
Een reactie posten