ik voelde het al een tijdje kriebelen

ik voelde het al een tijdje kriebelen

woensdag 11 maart 2009


ik heb vlechten
en het zijn bruin
ze hadden geen blond
maar het is een grote last
dus zal niet lang duren of ik ze weer uit doe
heb heel de dag hoofdpijn ervan gehad
Kan da nie aan zoveel haar

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Brunette man, 't staat u nog ook ;-) Wat ben ik jaloers op die vlechtjes en die mooie lange haren. Tegen ge terug naar België vertrekt moet ge er maar nieuwe laten zetten, da we toch efkes kunnen meegenieten van die weelderige bos! hihi. x Keep on doing the good work!

Anoniem zei

OH DEAR!
legally brunette... :) BRO

Gerrit zei

Tiara: je hebt mooie vlechten in uw haar.
Ian: dag charlot
Aron: hoe ist daar

Anoniem zei

Ik vind uw natuurlijke haar toch beter :-) maar het is wel grappig.

X Manon

ps) In de week nog langs Wauwerken gereden ;-) Nu weet ik u wonen!

Anoniem zei

charlotte moet zeggen van jane is mooi uw haar meer foto's sturen als
kan groetjes van van pa en bende;;;;;;;;;;;;;;;

Anoniem zei

MIS JEXXX XXX ZEB